Regulamin serwisu

Regulamin Easy Nexo Integrator

  • 1 Definicje
  1. Aktywacja (usługi) – udostępnienie Klientowi funkcjonalności i zasobów oferowanych przez Usługę. Aktywacja usługi następuje po zaksięgowaniu przez Operatora Opłaty.
  2. API – otwarty interfejs programistyczny udostępniony przez Easy Nexo Integrator, z którym komunikują się programy uruchamiane na innych systemach niż Easy Nexo Integrator, w tym aplikacje pisane przez Operatora, ale instalowane na urządzeniach informatycznych kontrolowanych przez Klienta lub indywidualnie pisane aplikacje tworzone przez programistów Klienta.
  3. Awaria krytyczna – awaria uniemożliwiająca realizację Kluczowych funkcjonalności Usługi.
  1. BOK – wydzielona cześć Usługi, wymagająca do dostępu podania Danych uwierzytelniających, umożliwiająca zarządzanie kontem Klienta w Usłudze, używania Komunikatów i dokonywania innych czynności.
  2. Cennik (usługi) – dla Klientów z UE, wykaz szczegółowych świadczeń, wraz z ich cenami, obejmujących opłaty administracyjne, abonamentowe, serwisowe i dopłaty, udostępniony na Stronie internetowej Operatora.
  1. Dane bilingowe – dane firmy Klienta. Dane te muszą zostać zweryfikowane przez Operatora wraz z informacją o tym, czy Klient jest płatnikiem VAT.
  2. Dane uwierzytelniające – dane (login i hasło) pozwalające na dostęp do Panelu administracyjnego przekazywane w procesie instalacji Klientowi albo wygenerowane przez Klienta przy pomocy Panelu administracyjnego.
  3. Domena – unikalny w skali sieci Internet ciąg znaków alfanumerycznych identyfikujących stronę internetową.
  4. Forma dokumentowa – do zachowania dokumentowej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci dokumentu, w sposób umożliwiający ustalenie osoby składającej oświadczenie
  • Forma elektroniczna – do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przesłany drogą email lub jako załącznik do Komunikatu.
  • Forma pisemna – do zachowania formy pisemnej czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.
  • Klient – osoba prawna, fizyczna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność do zaciągania we własnym imieniu zobowiązań oraz nabywania praw, mająca siedzibę lub stałe miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na Terytorium UE, która ma zawartą umowę na Usługę. Klient może korzystać z Usługi, tylko na potrzeby i w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, a ponadto zawarta umowa na Usługę ma dla Klienta charakter zawodowy.
  • Komunikat – wiadomość wysłana przy pomocy systemu do komunikacji między Klientem, a Operatorem, dostępnego w BOK. Każdy Komunikat oprócz treści opatrzony jest imieniem i nazwiskiem osoby wysyłającej oraz datą i godziną jego wysłania. Komunikaty po wysłaniu nie mogą być modyfikowane.
  • Log – dziennik zdarzeń Usługi, serwera www lub innego komponentu Usługi.
  1. Okres próbny – ustalony indywidulanie czas, w którym Klient ma możliwość korzystania z Usługi bezpłatnie, w ograniczonej funkcjonalności.
  • Okres rozliczeniowy – czas, na jaki została naliczona Opłata Abonamentowa,
  • Operator – NT.NET Sp. z o. o w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 35, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda IX wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000338017NIP: 6222720614,
  • Opłata abonamentowa – opłata uiszczana z góry przez Klienta, zgodnie z wybranym przez niego okresem rozliczeniowym.
  • Opłata transferowa – opłata z tytułu przekroczenia transferu danych naliczana po przekroczeniu przez Klienta określonego w cenniku transferu danych, na podstawie Faktury Vat wystawianej pierwszego dnia kolejnego miesiąca, w którym przekroczono dostępny transfer.
  • Osoba trzecia – osoba prawna, fizyczna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, niebędąca Klientem.
  • Strona internetowa Operatora – strona internetowa umieszczona pod adresem easynexointegrator.plwww.easynexointegrator.com.pl.
  • Rachunek Operatora – rachunek bankowy wskazany przez Operatora jako właściwy do dokonywania opłat za Usługę.
  • Regulamin – niniejszy regulamin, obowiązujący dla obsługi przez Operatora.
  • RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • Serwer współdzielony – serwer będący własnością Operatora, zarządzany wyłącznie przez Operatora, którego zasoby sprzętowe wykorzystywane są wyłącznie na potrzeby działania Usługi w ten sposób, że na jednym urządzeniu i w jednym systemie operacyjnym znajdują się Usługi wielu Klientów.
  • Usługa lub Usługa Operatora – usługa Easy Nexo Integrator świadczona dla Klienta przez Operatora w modelu SaaS (Software as a Service) integrację oraz wprowadzanie dodatków do systemu NEXO.
  • Wywołanie API – wykonanie jednej instrukcji (bramki) w API.
  • Transfer – mierzona w Gigabajtach (GB), suma objętości danych wysłanych przez Usługę w danym Okresie rozliczeniowym, ustalana na podstawie logu serwera www.
  • 2 Przedmiot regulaminu i postanowienia wstępne
  1. Postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie określają sposób korzystania z Usługi, zakres odpowiedzialności Operatora oraz wszelkie inne postanowienia lub informacje o charakterze porządkowym.
  2. Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz Cennikiem jako integralnymi częściami łączącej strony Umowy jest niezbędne. Jakiekolwiek zachowania Klienta i Operatora sprzeczne z treścią Regulaminu będą powodować skutki wynikające bezpośrednio z treści Regulaminu oraz z obowiązujących przepisów prawa.
  • 3 Sposób zawarcia umowy
  1. Do zawarcia umowy na Usługę dochodzi za pośrednictwem narzędzi znajdujących się na Stronie internetowej Operatora w następujących krokach: wypełnienie formularza prawdziwymi i aktualnymi Danymi bilingowymi, zaakceptowanie postanowień Regulaminu i Cennika, które stanowią integralną część umowy na Usługę, kliknięcie przycisku „Zamawiam”, dokonanie płatność za wybrany okres rozliczeniowy.
  2. Do zawarcia umowy na okres próbny dochodzi za pośrednictwem narzędzi znajdujących się na Stronie internetowej Operatora w następujących krokach: wypełnienie formularza prawdziwymi i aktualnymi Danymi bilingowymi, zaakceptowanie postanowień Regulaminu i Cennika, które stanowią integralną część umowy na Usługę, kliknięcie przycisku „Zamawiam na okres próbny”. Niniejsza opcja dostępna jest po indywidualnych ustaleniach z Operatorem.
  3. Z chwilą kliknięcia przycisku „Zamawiam” dochodzi do zawarcia umowy na Usługę pomiędzy Klientem, a Operatorem. Po zaksięgowaniu u Operatora pierwszej wpłaty następuje Aktywacja Usługi.
  4. Klient, celem potwierdzenia danych, zobowiązany jest wygenerować w Formie dokumentowej formularz umowy udostępniony w BOK.
  5. Klient, zawierając umowę na Usługę zobowiązany jest do
  1. przedstawienia prawdziwych i aktualnych Danych bilingowych podczas zawierania umowy na Usługę, a w przypadku ich zmiany do niezwłocznego aktualizowania. Nie przekazanie Danych bilingowych albo ich niezgodność z informacjami wynikającymi z odpowiednich rejestrów może skutkować ograniczeniami w świadczeniu przez Operatora całości lub części Usługi albo rozwiązaniem umowy na Usługę ze skutkiem natychmiastowym, z winy Klienta.
  2. zainstalowania aplikacji Bridge na urządzeniu wyposażonym w systemie Windows.
  3. Umowa zawierana jest na czas określony, równy wybranemu przez Klienta okresowi rozliczeniowemu
  4. Operator zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia umowy na Usługę. W przypadku odmowy zawarcia umowy Klient nie zostanie obciążony żadnymi opłatami.
  5. Operator nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikające z opóźnień zawinionych przez Osoby trzecie (banki, poczta, rejestratorzy domen itp.).
  • 4 Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
  1. Przetwarzanie danych osobowych podanych przez Klienta podczas zawarcia umowy odbywa się:
  2. w celach służących świadczeniu przez Operatora Usług, realizacji z tym związanych obowiązków publicznoprawnych, w tym wystawiania dowodów księgowych (art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO);
  3. w celach marketingowych, w tym w zakresie marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. F RODO), w tym na na podstawie zgody wyrażonej w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a RODO na przetwarzanie danych osobowych Klienta w celach marketingowych;
  1. w celach związanych z bezpieczeństwem i podnoszeniem jakości usług w postaci monitoringu i nagrywania rozmów prowadzonych z Klientami; monitoringiem objęte są wszystkie rozmowy telefoniczne, jak i prowadzone w ramach połączenia online. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klienta wyrażona przez kontynuację rozmowy oraz uzasadniony interes
  2. Administratora (art. 6 ust. 1 lit a. i f. RODO). Zarejestrowane rozmowy będą udostępniane jedynie upoważnionym osobom lub organom.
  3. Administratorem danych osobowych Klienta jest Operator, tj. NT.NET Sp. z o.o w Ostrowie Wielkopolskim, NIP: 6222720614, KRS 0000338017 tel. 625010100 , mail ado@nt.net.pl
  4. Operator będzie przechowywał dane osobowe Klienta do momentu złożenia sprzeciwu, upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy albo przez okres wymagany przez odrębne przepisy dotyczące obowiązków podatkowo-rachunkowych – w zależności od tego, który okres skończy się później. Po upływie tego terminu dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Operatora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Operatora, w tym na potrzeby prowadzonych kampanii marketingowych.
  5. Klientowi przysługuje prawo do żądania od Operatora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (także w celach marketingowych, w tym profilowania) oraz prawo do przenoszenia danych.
  6. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych przez Operatora odbywa się na podstawie zgody udzielonej przez Klienta, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a. RODO, Klient ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych osobowych przez Klienta jest wymogiem umownym i jest dobrowolne, ale konieczne do zrealizowania Usługi. Niepodanie danych osobowych skutkuje odmową świadczenia Usługi. Jeżeli świadczenie usługi przez Operatora obejmuje świadczenia realizowane przez inne podmioty, administratorami danych osobowych w zakresie dotyczącym realizacji tych świadczeń mogą być inne podmioty – informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych w takich przypadkach są podawane Klientowi w zasadach realizacji tych świadczeń.
  9. Operator zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi Klienta w tym danymi i nieudostępniania tych danych osobom nieuprawnionym oraz do należytego zabezpieczenia tych informacji przed dostępem wszelkich osób nieuprawnionych. Operator nie może wykorzystywać tych danych w celach innych niż wskazane w §4 ust. 1 i 2 Regulaminu.
  10. Operator ma prawo wykorzystania informacji Klienta wyłącznie w sposób zagregowany niepozwalający na identyfikację Klienta, na potrzeby przygotowywanych przez siebie raportów. Klient wyraża zgodę na przekazywanie partnerom oraz spółkom powiązanym przez Operatora zanonimizowanych danych dotyczących działalności Klienta w tym w szczególności: przedmiotu działalności, długości sprzedaży z wykorzystaniem rozwiązań Operatora, liczby transakcji. Operator może przekazać Klientowi wstępną ofertę partnera – na potrzeby przygotowania takiej oferty Operator nie przekazuje partnerowi danych Klienta. Dane Klienta będą przekazywane partnerowi i przez niego przetwarzane tylko i wyłącznie w celu przygotowania optymalnej oferty usług świadczonych Klientowi. Partner na żadnym etapie przed wyrażeniem aktywnej zgody przez Klienta nie będzie posiadał informacji jakiego podmiotu są to dane. W przypadku wyrażenia aktywnej zgody marketingowej dla danego partnera lub grupy partnerów, Operator przekaże partnerowi dane kontaktowe Klienta (imię i nazwisko / nazwa Klienta, numer telefonu oraz e-mail) celem umożliwienia bezpośredniego kontaktu partnera z Klientem. Aktualna lista partnerów znajduje się na stronie easynexointegrator.pl.
  11. O ile Klient nie zgłosi zastrzeżenia, Operator ma prawo do opublikowania podstawowych danych Klienta (nazwa firmy, adres) na liście referencyjnej Operatora oraz w materiałach marketingowych i sprzedażowych Operatora. Na żądanie Klienta, Operator zobowiązuje się możliwie szybko usunąć dane Klienta z listy referencyjnej, materiałów marketingowych i sprzedażowych Operatora, z wyłączeniem tych, które są w formie niepodlegającej edycji, w szczególności są już wydrukowane, w takim przypadku Operator zachowuje prawo do dalszego ich wykorzystywania.
  12. Klient włączając za pośrednictwem Usługi moduł integracji z usługami Osoby trzeciej lub dokonując integracji Usługi samodzielnie z usługami Osoby trzeciej, udostępnia Osobie trzeciej samodzielnie i na własne ryzyko swoje dane osobowe oraz dane osobowe swoich Klientów sklepów internetowych działających w oparciu o wykorzystywane przez siebie oprogramowanie w ramach Usługi. Cel, sposób i warunki przetwarzania tych danych przez Osobę trzecią powinny być uregulowane osobną umową pomiędzy Klientem, a Osobą trzecią. Operator nie odpowiada za konsekwencje udostępnienia tych danych Osobie trzeciej.
  13. Wszystkie dane powstałe w wyniku używania Usługi uznaje się za własność Klienta. Własność ta nie obejmuje:

– jakichkolwiek praw do Usługi lub oprogramowania Operatora umożliwiającego działanie Usługi.

– Elementów Usługi w zakresie innym niż możliwe do wyeksportowania dane.

– Struktur danych innych niż zawarte w eksportowanych danych.

– Danych, których nie można było eksportować samodzielnie w momencie zamówienia Usługi, w szczególności informacji, do

których wydobycia konieczne jest stworzenie przez Operatora programu.

  1. Operator wyświetla planszę techniczną w przypadkach: prac konserwacyjnych, awarii, zablokowania API lub przez trzy miesiące następujące po rozwiązaniu umowy na Usługę. Klient wyraża zgodę na wyświetlanie Danych bilingowych.
  2. Operator zobowiązuje się do przestrzegania polityki prywatności publikowanej na Stronie internetowej Operatora.
  3. Więcej bieżących informacji na temat ochrony danych osobowych, w tym obowiązki informacyjne wymagane przez RODO, znajduje się w Polityce prywatności i bezpieczeństwa Easy Nexo Integrator dostępnych na Stronach Internetowych Operatora.
  • 4a Powierzenie przetwarzania danych Operatorowi
  • (umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych)
  1. Klient oświadcza, że jest administratorem danych osobowych danych osobowych swoich pracowników, współpracowników i kontrahentów udostępnionych Operatorowi celem realizacji Usługi i przetwarza je zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Klient wyrażając zgodę na realizację Usługi oraz akceptując niniejszy Regulamin powierza Operatorowi przetwarzanie danych osobowych pracowników, współpracowników i kontrahentów działających w oparciu o wykorzystywane przez siebie Oprogramowanie w ramach Usługi oraz danych osobowych swoich pracowników, współpracowników i kontrahentów udostępnionych Operatorowi celem realizacji Usługi i na czas jej trwania, w zakresie ich przechowywania, utrwalania, opracowywania i udostępniania.. Na podstawie niniejszej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych Klient powierza Operatorowi dane zwykłe oraz dane wrażliwe.
  1. Wyrażenie przez Klienta zgody na realizację Usługi oraz akceptacja niniejszego Regulaminu stanowią udokumentowane polecenie przetwarzania Klienta jako administratora danych, o którym mowa w art. 28 ust. 3 lit. a RODO.
  2. Operator zobowiązuje się przetwarzać przekazane mu dane osobowe w powyższym zakresie zgodnie z przepisami prawa i zasadami bezpieczeństwa oraz polityką prywatności, o których mowa w §4 Regulaminu, by przetwarzania chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
  3. Operator zobowiązuje się podjąć wszelkie środki wymagane na mocy art. 32 RODO, tj. uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia, Operator wdroży odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający temu ryzyku.
  4. Operator zapewnia, że powierzone mu dane osobowe będą udostępnione jedynie osobom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych, które zostaną zobowiązane do zachowania tajemnicy w tym zakresie.
  1. Klient wyraża ogólną zgodę na korzystanie przez Operatora z usług innych podmiotów przetwarzających (podpowierzenie danych). Klient wyraża zgodę na korzystanie przez Operatora z następujących innych podmiotów przetwarzających: firmy hostingowe, podwykonawcy, dostawcy usług marketingowych, partnerzy świaczący usługi niezbędne do świadczenia usług Operatora. Zmiana tej listy nie stanowi zmiany Regulaminu. Operator zobowiązuje się informować Klienta o wszelkich zamierzonych zmianach dotyczących dodania lub zastąpienia innych podmiotów przetwarzających, dając tym samym Klientowi możliwość wyrażenia sprzeciwu wobec takich zmian w terminie 7 dni od dnia poinformowania. W przypadku braku sprzeciwu Klienta przyjmuje się, że wyraził on zgodę. W przypadku wyrażenia przez Klienta sprzeciwu § 7 ust. 6 znajduje zastosowanie.
  2. Jeżeli do wykonania w imieniu Klienta konkretnych czynności przetwarzania Operator korzysta z usług innego podmiotu przetwarzającego, na ten inny podmiot przetwarzający nałożone zostają – na mocy umowy lub innego aktu prawnego, które podlegają prawu Unii lub prawu państwa członkowskiego – te same obowiązki ochrony danych jak w umowie lub innym akcie prawnym między Klientem a Operatorem, o których mowa w niniejszym paragrafie Regulaminu, w szczególności obowiązek zapewnienia wystarczających gwarancji wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie odpowiadało wymogom niniejszego rozporządzenia. Jeżeli ten inny podmiot przetwarzający nie wywiąże się ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych, odpowiedzialność wobec Klienta za wypełnienie obowiązków tego innego podmiotu przetwarzającego spoczywa na Operatorze – ograniczona do wysokości Opłaty za najniższy oferowany przez Operatora okres rozliczeniowy. W przypadku szkody przewyższającej ww. wysokość, Klient może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
  3. Biorąc pod uwagę charakter przetwarzania, Operator w miarę możliwości zobowiązuje się pomagać Klientowi poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych w rozdziale III RODO, a także wywiązać się z obowiązków określonych w art. 32–36 RODO.
  • Po zakończeniu świadczenia Usługi Operator zależnie od decyzji Klienta usuwa lub zwraca mu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo Unii Europejskiej lub prawo polskie nakazują przechowywanie danych osobowych.
  • Operator udostępni Klientowi wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków dla zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych oraz umożliwia Klientowi lub audytorowi upoważnionemu przez Klienta przeprowadzanie audytów, w tym inspekcji, i przyczyni się do nich.
  • Operator ponadto udostępni Klientowi do wglądu na żądanie Politykę ochrony danych Klienta (w częściach istotnych dla Klienta) w celu wykazania, że Operator wywiązuje się z obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu.
  • Klient zgłasza poprzez system Komunikatów prośby o przeprowadzenie audytu u Operatora lub przejrzenie Polityki ochrony danych do Inspektora Ochrony Danych Operatora.
  • Po otrzymaniu przez Operatora prośby, Operator i Klient omówią i uzgodnią z wyprzedzeniem:
  1. Datę (daty) przeglądu Polityki ochrony danych oraz zasady bezpieczeństwa i poufności mające zastosowanie do każdego przeglądu polityki ochrony danych;
  2. Rozsądną datę rozpoczęcia, zakres i czas trwania oraz warunki bezpieczeństwa i poufności mające zastosowanie do każdego audytu.
  • Operator może pobrać opłatę (w oparciu o uzasadnione koszty Operatora) za każdy przegląd Polityki ochrony danych i / lub audyt. Operator przekaże Klientowi dodatkowe szczegóły dotyczące wszelkich obowiązujących opłat i podstawę do ich obliczenia, przed dokonaniem takiego przeglądu lub audytu. Klient będzie odpowiedzialny za wszelkie opłaty naliczone przez audytora wyznaczonego przez Klienta w celu wykonania takiego audytu.
  • Operator może wnieść na piśmie sprzeciw wobec audytora wyznaczonego przez Klienta do przeprowadzenia audytu, jeśli audytor nie jest, w uzasadnionej opinii Operatora, odpowiednio wykwalifikowany lub niezależny, jest powiązany z konkurencją Operatora lub w inny sposób wyraźnie nieodpowiedni. Wszelkie takie zastrzeżenia ze strony Operatora będą wymagać od Klienta wyznaczenia innego audytora lub przeprowadzenia audytu samodzielnie.
  • Operator niezwłocznie informuje Klienta, jeżeli jego zdaniem wydane mu polecenie stanowi naruszenie RODO lub innych przepisów Unii Europejskiej lub prawa polskiego o ochronie danych.
  • Operator odpowiada względem Klienta za szkody spowodowane przetwarzaniem powierzonych danych osobowych Klienta i Klientów sklepów wyłącznie, gdy nie dopełnił obowiązków, które RODO nakłada na niego bezpośrednio, lub gdy działał poza zgodnymi z prawem instrukcjami Klienta lub wbrew tym instrukcjom – do wysokości 1-miesięcznej Opłaty abonamentowej. W przypadku szkody przewyższającej wysokość 1-miesięcznej Opłaty abonamentowej, Klient może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
  • Postanowienia §4 lit. N mają zastosowanie odpowiednio.
  • 5 Faktury, płatności
  1. Celem zawarcia Umowy i aktywacji Usługi konieczne jest uiszczenie płatności z góry za wybrany okres rozliczeniowy.
  2. Opłatę transferowa należy uiścić w terminie wskazanym na fakturze VAT na rachunek bankowy Operatora,
  3. Za dzień wpłaty uznaje się dzień zaksięgowania przelewu na Rachunku Operatora.
  4. Faktury VAT wystawiane są w postaci elektronicznej bez podpisu i dostępny poprzez BOK.
  • 6 Zmiany do umowy
  1. Nowa wersja Regulaminu i Cennika obowiązuje do czasu ich zmiany. Operator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do Regulaminu i Cennika w każdym czasie. Za skuteczne poinformowanie o zmianie w Regulaminie lub Cenniku rozumie się przesłanie wiadomości mailowej na wskazany przez Klienta adres mailowy w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie ww. zmian.
  2. Operator w trakcie trwania umowy ma prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie i Cenniku Klient zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu lub Cennika z wyprzedzeniem 14 dni od dnia wprowadzenie zmian.
  3. Klientowi przysługuje prawo do odmowy akceptacji nowego Regulaminu i Cennika przed dniem proponowanego wejścia w życie zmian. Brak akceptacji nowego Regulaminu i Cennika jest równoznaczny jest ze złożeniem wypowiedzenia na zasadach ogólnych liczonego od dnia otrzymania w Komunikacie lub w Formie pisemnej odmowy akceptacji nowego Regulaminu lub Cennika z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia.
  • 7 Rozwiązanie umowy
  1. Rozwiązanie umowy może nastąpić przez:
  1. Wypowiedzenie umowy przez Operatora następuje poprzez jednostronne, niewymagające potwierdzenia przez Klienta, oświadczenie złożone w Komunikacie, z zachowaniem 1- miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca.
  2. Wypowiedzenie umowy przez Klienta, następuje przez: BOK w Formie dokumentowej albo w Formie pisemnej wysłanej na adres siedziby Operatora, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia.
  3. Operator zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Klienta, w drodze jednostronnego, niewymagającego potwierdzenia przez Klienta, oświadczenia w Komunikacie jeżeli:
    1. W sposób rażący zostaną naruszone postanowienia Regulaminu, w szczególności związane z zaleganiem przez Klienta w płatnościach;
    2. Usługa będzie wykorzystywana niezgodnie ze swoim przeznaczeniem albo Klient będzie działał celowo na szkodę Operatora.
    3. Klient podał nieprawdziwe Dane bilingowe, nie dokonał ich aktualizacji, wykreśli działalność gospodarczą z odpowiedniego rejestru oraz wyrazi sprzeciw, o którym mowa w §4a ust. 7 Regulaminu.
  4. Po ustaniu Umowy, Operator zastrzega sobie prawo do niearchiwizowania i odmowy wygenerowania jakichkolwiek danych z wyjątkiem duplikatów faktur VAT z opłatami za Usługę. Operator ma prawo skasowania wszystkich informacji w dogodnym dla siebie momencie, jednak nie później niż w terminie trzech miesięcy od dnia ustania umowy lub 14 dni od momentu otrzymania polecenia od Klienta w Formie pisemnej, z zastrzeżeniem zapisów § 4 i § 4a.
  5. W trakcie trwania okresu wypowiedzenia, gdy umowę wypowiedział Klient, ma on prawo do jego odwołania i kontynuowania korzystania z Usługi. W przypadku gdy wypowiedzenie nastąpiło w wyniku okoliczności opisanych w § 6 pkt 3b odwołanie wypowiedzenia oznacza akceptację nowego Cennika i Regulaminu.
  • 8 Warunki szczegółowe świadczenia usług Operatora
  1. Operator zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia Usług, za które Klient uiścił Opłatę, o ile nie doszło do naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub rozwiązania umowy. Jeżeli zaistnieje konieczność czasowego odłączenia dostępu do pewnych elementów Usługi, Operator, o ile jest to możliwe, zobowiązuje się do poinformowania o tym Klientów z odpowiednim wyprzedzeniem.
  2. Operator nie utrzymuje Usług wykorzystywanych niezgodnie ze swoim przeznaczeniem.
  3. W przypadku przekroczenia, w trakcie Okresu rozliczeniowego, limitu transferu danych określonego Umowie, zostanie naliczona dopłata zgodna z Cennikiem.
  1. Operator ma prawo prowadzenia działań ograniczających parametry Usługi w celu ochrony poprawnego działania Kluczowych funkcjonalności.
    1. W przypadku przeciążenia Serwera, uniemożliwiającego lub spowalniającego korzystanie z Usługi Operator ma prawo bez wcześniejszego ostrzeżenia do czasowego, automatycznego zablokowania niekluczowych funkcjonalności Usługi, w szczególności ograniczyć czasowo dostępność funkcji wymagających dużej mocy obliczeniowej tak, aby Usługa mogła realizować zadania z zakresu obsługi Kluczowych funkcjonalności.
  2. Operator udziela Klientowi informacji niezbędnych do prawidłowego korzystania z Usługi oraz świadczy wsparcie techniczne Usługi:
    • Operator świadczy wsparcie techniczne w języku polskim.
  • Podstawową formą wsparcia technicznego są Komunikaty.
  • W wyznaczonych godzinach, w zakresie standardowego wsparcia technicznego, Operator udostępnia również Infolinię w drodze połączenia online. Jeżeli omawiana sprawa wymaga udokumentowania lub przesłania danych, Operator może odmówić obsłużenia zgłoszenia online i skierować Klienta do kontaktu przez Komunikaty.
  • Operator ma prawo odmówić lub ograniczyć świadczenie wsparcia technicznego jeżeli Klient używa języka lub innych środków wyrazu uznanych powszechnie za obraźliwe lub niecenzuralne.
  1. Przedmiotem wsparcia technicznego, w szczególności nie są czynności takie jak:
  2. sprawdzanie i debugowanie programów Klienta, korzystających z API Usługi, jak również udzielanie porad i szkoleń z samego korzystania z API ponad materiały dostępne jako dokumentacje.
  1. sprawdzenie poprawności programów działających przez API, wykorzystywanych przez Klienta, stworzonych przez niego lub przez Osoby trzecie na zlecenie Klienta.
  2. sprawdzanie poprawności konfiguracji bridge oraz innych systemów zainstalowanych u Klienta.
  3. Klient korzysta z wszelkich danych, informacji lub oprogramowania uzyskanych przy wykorzystaniu Usługi wyłącznie na swoje własne ryzyko.
  4. Podstawowym narzędziem komunikacji Klienta i Operatora są Komunikaty, umieszczone w BOK. Strony zobowiązują się do regularnego czytania i odpowiadania na wysyłane Komunikaty. Postanowienia, decyzje, zlecenia zawarte w Komunikatach wywołują skutek, jak oświadczenia składane w Formie pisemnej albo dokumentowej i są wiążące od chwili potwierdzenia ich przez drugą stronę.
  5. Strony uznają, że dostęp do systemu Komunikatów oznacza udzielenie pełnomocnictwa szczególnego udzielonego przez Operatora i Klienta dla osób kontaktujących się przy pomocy Komunikatów w ich imieniu. Strony będą dbały o to, aby każda osoba, której udzielają pełnomocnictwa miała niezależne konto w panelu administracyjnym, pozwalające na identyfikację z imienia i nazwiska oraz będą dbały o poufność przechowywanego przez siebie hasła. Cofnięcie pełnomocnictwa następuje przez usunięcie konta w Panelu administracyjnym.
  6. W przypadku skierowania przez Klienta wniosku o usunięcie w trybie pilnym awarii, uniemożliwiającej realizację Kluczowych funkcjonalności, Operator ma prawo po usunięciu przyczyny awarii i stwierdzeniu, że awaria powstała z przyczyny leżącej po stronie Klienta, naliczyć opłatę zgodnie z obowiązującym cennikiem usług dodatkowych.
  7. Zgłoszenie Awarii krytycznej odbywa się przez BOK lub w sposób wskazany na Stronie Internetowej Operatora. W przypadku następującego po takim skutecznym zgłoszeniu ewentualnego postępowania reklamacyjnego, za moment zgłoszenia Awarii Krytycznej, uznaje się czas dokonania zgłoszenia przez BOK lub w sposób wskazany na Stronie Internetowej Operatora. W każdym przypadku, warunkiem skuteczności zgłoszenia jest wyraźne wskazanie, że zgłoszenie dotyczy Awarii Krytycznej.
  8. W chwili wyczerpania transferu danych, jaki przysługuje Klientowi w ramach Umowy, Klient zostanie poinformowany w formie mailowej, na podany przez siebie adres mailowy, że dalsze korzystanie z Usługi będzie możliwe w razie zakupu nowego pakietu transferu danych lub zgodzie na rozpoczęcie naliczanie rzeczywistego transferu danych. Ceny pakietu oraz stawki opłaty transferowej wskazane są w Cenniku. Klient może wybrać ww. usługę W panelu klienta easynexointegrator.pl
  • 9 Odpowiedzialność Operatora
  1. Całkowita, łączna odpowiedzialność Operatora, z wszelkich tytułów, niezależnie od podstawy prawnej lub faktycznej roszczenia, za szkodę wyrządzoną Klientowi niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi, ograniczona jest do wysokości Opłaty za najkrótszy, dostępny okres rozliczeniowy, zgodnie z Cennikiem obowiązującym w momencie którym wystąpiła szkoda. Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
  2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku:
  3. Braku ciągłości świadczenia usługi niezawinionej przez Operatora,
  4. Nieprawidłowego użytkowania Usług,
  5. Podania nieprawdziwych lub niepełnych informacji przy aktywacji Usług,
  6. Naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu przez Klienta,
  7. Siły wyższej – kataklizmów (powódź, huragan, epidemii lub pandemii itp.),
  8. Działania czynników i Osób trzecich (awarie kabla, sprzętu lub oprogramowania w sieciach operatorów telekomunikacyjnych, komórkowych itp.), na które Operator nie miał wpływu oraz nie mógł im zapobiec,
  9. Posłużenia się danymi uwierzytelniającymi, przekazanymi Klientowi w celu dostępu do Usług,
  10. Celowego wyłączenia serwerów w trakcie trwania ataku hakerskiego,
  1. Odrzucenia wysyłanych wiadomości e-mail przez serwery pocztowe inne niż Operatora np. na skutek działania filtrów, blokad lub awarii tych systemów.
  2. Wykonywania operacji niezgodnie z opisem, pomocą, instrukcjami wsparcia technicznego lub z zaleceniami wyświetlanymi w sposób automatyczny przez Usługę.
  3. Nieprawidłowego lub nienormalnego używania Usługi, w szczególności wprowadzania nadmiernej ilości informacji do opisów, dodawania nadmiernej liczby elementów powiązanych, wykonywania jednoczesnego zapisu przez wielu użytkowników, zamykania lub przeładowywania strony w trakcie wykonywania operacji zapisu lub w inny sposób, bez wcześniejszego uzgodnienia, doprowadzania do nadmiernego obciążania serwera
  4. Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu transmisji danych, jeśli:
  5. Nie jest inicjatorem transmisji,
  6. Nie wybiera odbiorcy danych,
  7. Nie usuwa albo nie modyfikuje danych będących przedmiotem transmisji.
  8. Wyłączenie odpowiedzialności obejmuje także automatyczne i krótkotrwałe pośrednie przechowywanie transmitowanych danych, jeżeli działanie to ma wyłącznie na celu przeprowadzenie transmisji, a dane nie są przechowywane dłużej, niż jest to w zwykłych warunkach konieczne dla zrealizowania transmisji.
  9. Na Operatorze nie spoczywa obowiązek przeszkolenia Klienta z zakresu użytkowania Usługi.
  10. Operator ma prawo czasowego ograniczania działania modułów, udostępniania ich w wybranych godzinach lub wprowadzania ograniczeń na ilość jeżeli brak limitów mógłby wpłynąć negatywnie na ciągłość i stabilność świadczonych Usług.
  • 10 Postępowanie reklamacyjne
  1. Klient może dochodzić roszczeń wobec Operatora na drodze sądowej dopiero po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego.
  2. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje Klientowi posiadającemu umowę z Operatorem.
  3. Operator nie ponosi odpowiedzialności na skutek wykasowania lub niewłaściwego zmodyfikowania danych przez Klienta w wyniku niepoprawnego wykorzystania dostarczonej Usługi lub wykorzystania elementów oznaczonych jako nieukończone (adnotacja „BETA”) lub wycofywane (adnotacja „wycofywana” lub „wycofywane”).
  1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych uwierzytelniających do zarządzania Usługą Operatora lub ich użycie przez nieuprawnioną osobę.
  2. Operator nie ma obowiązku importowania danych z innych systemów komputerowych, jak i eksportowania danych na potrzeby wykorzystania w innych systemach komputerowych, z wyłączeniem sytuacji, w której wykorzystuje się udostępnione narzędzia Usługi.
  3. Reklamacja składana przez Klienta w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usług powinna zostać sporządzona wyłącznie w formie Komunikatu oraz określać:
  4. Nazwę i identyfikator zadania lub Komunikatu, której reklamacja dotyczy,
  5. Przedmiot reklamacji,
  6. Okoliczności uzasadniające reklamację. Termin na złożenie reklamacji jest ograniczony czasowo do

14 dni od daty powstania zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji pod rygorem nierozpatrywania reklamacji.

  1. Termin na złożenie reklamacji do faktury wystawionej zgodnie z §5 ust. 1 wynosi 14 dni od daty wystawienia faktury.
  2. Operator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, a następnie prześle Klientowi w Komunikacie odpowiedź wskazującą rozstrzygnięcie oraz jego uzasadnienie.
  • 11 Postanowienia końcowe
  1. Do czasu wejścia w życie nowego Regulaminu, obowiązuje poprzedni Regulamin. Nowy Regulamin wchodzi w życie z datą obowiązywania wskazaną w jego treści dla wszystkich aktualnych Klientów korzystających z Usługi, za wyjątkiem Klientów, którzy zamówili i aktywowali Usługę w okresie pomiędzy publikacją nowego Regulaminu, a datą obowiązywania wskazaną w jego treści – dla tych Klientów, nowy Regulamin obowiązuje od razu.
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO.
  2. Wszelkie informacje przekazane przez Klienta Operatorowi jako sugestie dotyczące ulepszeń, wprowadzenia nowych funkcjonalności mają charakter dobrowolnych i ich przekazanie Operatorowi, o ile strony nie postanowią inaczej na drodze odrębnych porozumień, oznaczają zrzeczenie się praw do praw, licencji czy udziałów w korzyściach osiągniętych na drodze eksploatacji powstałych ulepszeń lub nowych produktów.
  3. Wszelkie powstałe spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Ostrowie Wielkopolskim.
  4. Klient zobowiązuje się do nienaruszania własności intelektualnej Operatora w zakresie wykorzystywania rozwiązań występujących w sposób unikalny w Usłudze.
  5. Nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu, nie powoduje nieważności całego Regulaminu, lecz powoduje tylko uchylenie nieważnego postanowienia Regulaminu, w miejsce którego wejdą najbliższe intencjom stron, ważne postanowień.